Velmi vypjatý týden:)

Zase přišla choroba, tentokrát jsem si řekla, že do toho jdu na 200 % a to až do roztrhání těla...páč ono je to vždycky tak, že se do toho opřu, ale plné nasazení mi vydrží tak 24 hodin max. Dost těch polovičatých řešení, nechci končit s každou prkotinou u doktora, a to, že přírodní léčba zabírá vím, jen není určená pro slabší kusy, neb to chce hodně odhodlání a silné vůle! a já to prostě dokážu:)



tady je mu už líp:)


je to anděl
 taky ďábel

V reálu to znamená - studium vhodných homeopatik dle projevených symptomů, u nás proběhla třikrát změna, dulcamara byla finálním řešením, homeo dávám neustále, zejména prvních 24 hodin, do toho hlídám, aby v puse nebylo nic min. 15 minut před a 15 minut po požití homeopatik, že:) do toho čaje na kašel s medem, aby to hladilo v krku, ráno a večer odšťavňovat zeleninu, potírat tělo oleji (základním v kombinaci se zahřívacími éterickými), měnit často priezznic na krku, udržovat ho na krku bez přestávky, kontrolovat a stříkat do nosu homeo kapky na střídačku se sterimarem, 3x denně sirup na odkašlání, hlavně ho nedat po nebo před homeo a taky ne pozdě odpoledne, aby mu hleny nestýkaly moc v noci, několikrát denně šťáva z cibule s medem, atd...

za tu dobu bylo pořád tak střídavě oblačno, ale dnes jsme snad zvítězili, je bez teplot, navrátila se barva do tváře, zůstává kašel, já povolila o 50 % a jsem grogy, ale mám naději, že jsem to fakt dala a že jsem prostě dobrá!

Do toho pokračujeme v naší vysněné cestě, přípravy na rekonstrukci stodoly jsou v plném proudu, logistika, návaznost prací, projekt, hasiči, hygiena, obec...horní koupelna v domečku se právě dokončuje, garáž téměř současně také, jedny vrata, druhý vrata. Už si dělám plány na jaro, na pěstování, na ty koně?:)

tady mu bylo ještě ouvej, ale ven jsme museli za každou cenu


Týden zakončen volbami, 15 minutovou návštěvou na přednášce Ondráška a jeho Kačky o cestování, rychlou večeří, dlouhým uspáváním a těšením se na neděli, kdy bychom měli být všici spolu.

Všem láskyplný víkend!

ps: jo a máme ještě stromeček, už je úplně suchej, ale nemáme to srdce, co vy?

Komentáře

  1. musim zas po čase vložit i facebookové komenty, abych si je uchovala:)

    Petra Spence: Jsi proste Super Woman!❤️jsem rada ze uz je lepe😘my uz "zabili" nas stromecek, tradice je ze ho Clay rozreze pilou a pak ho dame do stodoly na zimu :)

    Zdeňka Brzáková: Užijte si víkendu už ve zdraví a za mnou dneska prisel manzel,ze už by ho dal spálit do kotle a já:’ještě neee😀😀😀’

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Vaše slova:)

Oblíbené příspěvky