Únor bílý, pole sílí


Přišla sms: "Milovaná, dnes byl krásný den, užili jsme si to, moc mi chybíte...",

já na to: "taky Tě miluju drahý, oh, jak mi chybíš". Si to neuvědomíš, dokud drahá polovička neodjede na pět dní na hory, při loučení jsme se skoro rozbrečeli, njn, sice jsme spolu skoro dvacet let, ale manželé jsme teprv druhým rokem:)

Že to není až tak žhavý mi dochází,
když otevírám pračku a na všech svetrech, co se praly na 30st. jsou nalepeny kousky papírových kapesníčků z kapsy jedněch manželových slim kalhot,
taky když z pračky doluju nějaký šroubky a
když luxuju po čtyřech, neb muž opravoval trubici od vysavače a ony teď ty dvě části nejdou zaklesnout do sebe, prostě se jen volně vyšupují a zašupují.

Mám v hlavě zas tolik myšlenek, nápadů, věcí, co chci stihnout, udělat a vytvořit, vím, že mě čeká docela práce to nějak zklidnit, uklidnit tok v hlavě a dívat se víc do srdce, ale když ono mě to tak příjemně nakopává, nevim, jestli to znáte, ale mě moje plány v hlavě dokážou vybudit do obrovských otáček, do maximálního nasazení. Jenže na druhou stranu nechci, aby děti znali ze svého dětství jen mašinu, stroj, co se ráno nastartuje a vypne až v noci, taky to nepřeji sama sobě, jsou to dva světy, které se ve mně bijí a já se učím ten výkonnostní upozadit.

Vařila jsem hovězí na paprikách na základě inspirace Mámou v kuchyni, indickou čočku a datlový cake podle Kuchařky ze Svatojánu, hanácký salát dle pana Klímy, brokolicovo hráškový krém, snídani podle Máma peče doma a tak dále a tak dále. Taky jsem pro Bárnyho vařila 5 hodin půl hrnku rýže, podle tradiční čínské medicíny léčivý odvar, dal si asi jen 5 lžiček.

Byla tu má milá kamarádka, venku sníh, chumelenice, zajeli jsme s dětmi bruslit na jezírko k jiné kamarádce pod brdský hvozd, rozdělali s dětmi oheň na zahradě, aby si mohli při stavbě iglů ohřát tlapky, miluju ohně v zimě, polévka byla taky na sněhu. Jiný den zas sousedka s dcerou a vnučkami vešly zrovna, když jsem se celá zalepila těstem na housky, nakonec je domotávaly ony dvě:), uměly si to pěkně načasovat, já měla na noze nalepeného Bárnyho, přece u toho nemůžu motat housky, že?!:)




Přibližně tak na dvacetkrát jsem dokoukala seriál Vzteklina, moc povedený kousek dle mého názoru, stavební povolení nás bude stát 12tis.!!!jako to je trochu moc ne? Stavil se tu milý kamarád Pavel se svou těhotnou milou ženou, chtějí se sem do kraje, do mlýna kousilínek od nás přesunout, no představte si to! to bychom byli moc rádi. Zastavil se tu Ondra, velký cestovatel, až se vrátí, pokud se někdy vrátí do Čech, chtěli by bydlet ve vesničce nad námi!, máme to ale překrásné vyhlídky do budoucnosti, jen víc takových:)

Bárny hrozně vtipně chodí, drobounké krůčky, začíná chůzi bokem, postupně se stáčí na střed a kupředu, ručičky těsně přimknuté a zvednuté k hrudníčku, musim ho pořád pozorovat, druhé dítě tím ztrácí trochu pozornosti, dávám si úkol trochu to vyvážit.

Koukám, že poslední dobou píšu jako fakt deníkově, nebudu prozrazovat, ale příště bych měla mít za sebou silný zážitek, který se pokusim popsat:) Pěknou středu všem dobrým lidem.





Komentáře

  1. Nedá mi to nevložit krásné komenty drahých žen z fb:)
    Lucie Jiříková Zuzi, opět krásné napsane, ale přiznám se, že jsem zažila i maličký šok, když jsem si přečetla, že jste spolu skoro 20 let 😮 začala jsem počítat a jako vážně 😊 nějak zapomínám, kolik mi vlastně je 😁 klobouk dolu před takovým vztahem 👏😍
    MatKa Tka Zase mě to hřeje..🙂 a ten styl psaní je úžasný, kouzelný, neměň to. Moc lidí to neumí. Něco jako když paní Hegerová zpivala šansony. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa napadá po 30 rokoch manželstva a materstva zároveň a po tých pekných Vašich slovách, že je to vždy to isté v láske ....varenie, či už tak alebo onak, sadne nám len niečo , mnohé túženie, vybojovávanie v sebe vo viacerých bytostných leveloch, odžmolkovávanie prádla od papierových kúskov, tvorenie postupov navonok aj v sebe, človiečikovanie, ľúbenie, ....láskyplná všednosť a obrovský mikrosvet v makrosvete ženy ,, v domácnosti a na materskej,,:-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Vaše slova:)

Oblíbené příspěvky