projekt s pracovním názvem "Tvoje návštěva"

S kamarádkou jezdíme pomáhat maminkám překonat pro někoho náročnější počáteční období s čerstvým miminkem. Projekt s pracovním názvem "Tvoje návštěva" se mi zrodil v hlavě, když mi právě zmíněná kamarádka, mimochodem výživová poradkyně, jezdila jednou v týdnu navařit. Jak to vyjádřit, nuž každá maminka ví, je to neskutečná pomoc, zejména, když nemáte po ruce babičku a manžel je hodně vytížený.
na fotce je večeře pro mého muže:) raw rajčatová polévka, restované listy červené řepy s česnekem a domácí focaccia:)

Sice už mám pár měsíců po šestinedělí, ale stále si vybavuji ten pocit, jak mi pokaždé optimisticky naladěná a energií nabitá Markét zvedla náladu. Často jsem se obávala, do čeho přijede, nepořádek, únava, prostě různé krizovky, ale ono to nikdy žádné psycho nebylo, ba naopak, vždycky nám tahle dobrá duše vnesla domů pochopení, úsměv a laskavé slovo, které bylo k nezaplacení. Jak energie pomalu přibývala a já začala mít "roupy", nadnesla jsem plán: budeme jezdit po šestinedělkách a uděláme jim jednou týdně relax day, prostě jim pomůžeme, nenacházím jiná slova, jednoduše pomoci, uvolnit sebe, amosféru, zpříjemnit chvíli......

Zatím máme jednu skvělou maminku, byly jsme u ní třikrát a mám pocit, že pokaždé jsme tam k něčemu, že nejde jen o prázdné navaření do zásoby, že mamince umožníme vypnout, odreagovat se, zeptat se na cokoliv, nechat jí sdělit, co ji trápí, nebo naopak, co ji těší. Mám například obrovskou radost z toho, že, troufám si říct na můj popud, začala nosit miminko v šátku. Maličká špatně spala, byla uplakaná, klasicky se přidružila tekoucí očička, taková ta vcelku častá trápení po porodu, ale hlavně taková ta trápení, která lze velmi jednoduše eliminovat právě nošením miminek v šátku. Očička začala maminka proplachovat i mateřským mlékem, nosit a když jsme byly na návštěvě naposledy, holčička byla mnohem spokojenější a maminka se mi zdála také klidnější. To jsou neskutečné benefity téhle činnosti, která je pro mne novým a nečekaným koníčkem. Když by mi před pár lety, jako právníkovi, sedícímu v kanceláři, někdo řekl, že budu jezdit za maminkami a vařit jim, hodně bych si klepala na čelo, haha:) no a teď mi to přijde hrozně fajn a užitečné, sama se učím a čerpám z každé návštěvy.


Nevaříme jen maminkám, jezdíme také navštěvovat jednu skvělou koučku, úžasnou ženu, která se chce prostě jen inspirovat, jak má vařit lehce, rychle a zdravě, takže není to jen o maminkách:)

Komentáře

Oblíbené příspěvky