středeční nálada

Vstáváme po šesté, udělám klukům kaši, nakrmim nejmenšího, těsto z večera krásně nakynulo, udělám rohlíky, pak odšťavníme zeleninu a ovoce.
Běžim v těch mínusových teplotách otevřít zvířata a dát jim vodu, ať se napijí, než jim to během chvíle zamrzne. Je devět, konečně si dávám kafe a čerstvý rohlík k snídani.
Kluci dělají lumpárny, aspoň mě nechají v klidu sedět a čučet, organizuju si v hlavě den, večer máme hlídání, abysme se mohli věnovat práci, pak možná stihnu ještě jógu ve vedlejší vesnici.
Paprsky slunce padají na stůl, ty mrazy mi dávají smysl.
V noci jsem manželovi připravila před dveře nádoby na drogerii na bezobalový nákup - prací gel, "jar", šampon, všechno je na váhu, žádný zbytečný jednorázový plast kolem, myslím, že zajede do nebaleno.eu.
Otáčím se na kluky, že by to řádění stačilo, Jonáš mě poučuje, ať se dívám do počítače a ne na ně. Nastavuje mi pěkně zrcadlo. Takže první v pořadí bude úklid a zapnout pračku, přemýšlím, co se stane, když prádlo pověsim ven, uschne trochu? nebo hned úplně zmrzne? haha, starosti na rodičovské chcete říct, že:)

Z nákupu v IKEA jsem si přivezla pěknou knihu Ohleduplné bydlení, má překrásné fotky a představuje úplně úžasné rodiny, je to boží inspirace, pohlazení po duši. Najdete tam i jednoduché tipy na udržitelné bydlení, fakt doporučuju, nebo můžu půjčit:)





Pěkný zbytek týdne všem, smějte se na všechny strany, ať si kdo chce, myslí, co chce.




Komentáře

Oblíbené příspěvky