týden v kostce

Takže místo, abych napsala, jak jsme zvládli ten týden, co se tak rychle ztratil v minulosti, se věnuju domácnosti, dětem, sobě a dotacím, možná je to divný, ale spíš to zní snad logicky, ne?, tudíž žádné podivování, prostě that´s life, yeh.

A protože se nerada vracím do minulosti, tak jen shrnu, že jsme podnikli pohodový výlet do Ikea, mám úžasný děti! Naposledy jsem tam byla před dvěma lety, s jednim dítětem a mnohem upocenější než tentokrát:) Hrozně moc jsme toho nakoupili, samý praktický věci, fakt věřte mi! Proběhlo maškarní ve školce, my měli kočičku a byla krásná:) Taky jeden seminář a studium podkladů u obrovitánského flat whitu v kavárně.

že by hokejista?, brusle si chce nosti zásadně sám:)


kluci dělali bránu, čerstvý zeleninový fresh nesmí chybět ani při práci

pomáhali sousedce nastartovat auto

naše milá sousedka chalupářka:)

Bárny začal krásně chodit, pár měsíců dělá sem tam krůčky a v týdnu najednou z ničeho nic si to štráduje po místnosti:)

taky jste měli v dětství kačenku?



Snažim si každý den dát na youtube Yoga with Adriene, je skvělá a dělá mi to moc dobře. Ve vzduchu cítím blížící se jaro, vykukujou sněženky a jiný cibuloviny na zahradě, včera a dnes mi vlaje a střídavě zapadává sněhem a nebo slunečními paprsky prádlo na šňůrách, zatim nebyl čas ho sundat:) Dělám si velké vnitřní úklidu, šuplíky a tak...chci systém, abych nemusela pořád něco hledat, abych se nemusela rozčilovat na ostatní členy domácnosti, že za to můžou oni, že mi zas někdo ukradl to nebo tamto. Jezdim a volám na úřady, zatím dobré zkušenosti. Kapacitně nic víc nedávám, ale jsem v tomhle spokojená, zatím se mi zdá, že to zvládám, hlavně si nic víc nenabrat, někde něco neslíbit. Potřebuji nový nebo staronový objektiv, potřebuji víc fotit, nás, stodolu, lidi, sněženky, jídlo, brouka, kočičí hlavu, louži a taky ty suchý stromy.

jaro doma, na stole


Byla jsem na měření EAV, neznala jsem to, asi se měří meridiány či tak něco, kromě jiného mi paní pověděla, že si mám sednout s tou ženou ve mně a zeptat se jí, co by chtěla, co by se jí tak líbilo, aby si odpočinula:) Taky říkala zajímavý věci o tomhle roku - roku psa, jak bude převládat zemitost a že se máme soustředit na detail, nic netlačit, nehonit se...o roli ženy, která bude ještě ženštější...bylo to hezký, zase se cítím trochu víc odpočatá, už jen proto, že se mi někdo chvilku věnoval, byť tam byl se mnou Bárny a byla jsem tam původně kvůli němu. Což i tak zůstává, neb když se já zharmonizuju, bude i moje rodina harmonizována, v tom je ta radost ženské energie a její síla:) Takže mi držte pěsti, já vám je budu držet taky.




Komentáře

Oblíbené příspěvky