Výkřik do tmy

To, že jsem zcela bez sil a že padám na hubu se pozná nejrůznějšími projevy. Ty nejvíc do očí bijící jsou následující - zaprvé Jonda kouká už dvě hodiny na Ferdu mravence, zadruhé volám manželovi, ať se pokusí prodat lístky na ten super drahý koncert, páč já jsem tak KO, že si neumím představit cestu do Prahy natož to tu všechno připravit, abych vůbec mohla odjet. Znáte to. Teda omlouvám se mužům, ale tohle znají podle mě asi jen ženy:)

Přišel podzim, děti jsou nemocný, ty moje už dva měsíce, jsem tu na ně převážně sama, snažíte se všemi způsoby, horem dolem do nich cpu všechno možný, šťávy, laktobacily, homeo, nehomeo....umýt ruce, atd...(Jondu jsem vezla v úterý po dlouhé době ze školky, když přijel, celýho jsem ho svlékla a vykoupala, oblečení do pračky, fakt psycho). Bárny už dvakrát na pohotovosti, teď mi leží celej osypanej v posteli  a spí, konečně, celé ráno jsem musela nosit, aby neplakal, předcházely tomu tři dny v horečkách, taky samozřejmě pronošené dny...užžž nemůůůžuuuu. Vždycky se ale nadechnu a vzpomenu si na telefonát s Vendulou, je taky ko, děti obě na antibiotikách, manžel pořád v práci, vzpomenu si na včerejší telefonát, Jeník říká, kéž bych mohl kojit, Pája je už šest neděl s dětma doma, jsou pořád nemocný, na víkendový rozhovor se Štěpánkou, malá měla loni snad troje atb, spravilo se to až v létě....

prostě vám chci asi říct, že jsme unavené, vyšťavené a že se vám možná zdá, že jsem nepříjemné nebo divné, ale je to fakt prostý, je podzim a my se už jen odevzdaně těšíme na to, až se nám trochu uvolněj ruce, dojdem si na kafe, nakoupit, pustíme si film...a budeme se radovat ze zdravých pidilidí kolem.

tady vypadá zdravě...trvalo to pár dní

Komentáře

  1. Karolína Týlová Posílám expres pozitivní energii a sílu :-* Vytrvej <3
    Zuzana Mášová děkuji Kájo, napojuji se a přijímám
    Petra K Slade Taky posílám energii!!! O víkendu mám čas, můžu nějak pomoct?
    Zuzana Mášová děkuju Peťo, nevim, co bude, jak to bude vypadat, co Bárny a tak, zavolala bych Ti, jsem šťastná, že vás mám
    Petra K Slade Zuzana zavolej :)
    Eva Klárová :( ty nemoci :( chápu,ač je to už poměrně dlouho od probdělých nocí,strachu,nevyspání.....drž se Zuzi,zase bude líp.
    Žakelína Bernášků To bude dobrý.😍my si s klukama (obzvlášť s Mikešem prošli pěkným peklem) první rok,dva snad skoro nebyl zdravej.eda bejváden dva (vždy něco přinese že školky ),ale Mikeš to pak chytí a má to na dýl. Nechci nám to zakriknout,ale je už ó poznání líp.to jsou ty první 3roky😞 chce to pevný nervy, mít zásobárnu nápadů na různý dom.hry a vyrábění a přečkat to😍 držím pěsti,ať jste brzy fit😉😙
    Zuzana Mášová Žanet, ale třiiii rooooky, to je šílený!, věřim, že bude brzo líp.
    Žakelína Bernášků Uteče to jak voda,ale chápu tvoje pocity. Já měla kolikrát chuť strčit hlavu do písku a neslyšet, nevidět.a myslela sem si, že proč pořád jen my,resp.nase děti. Teď (to je jak s porodem) mám pocit, že už je to dávno a že to uteklo rychle😘 blbý na tom j...Zobrazit více
    Ž Bernášků Ale je super, že ó tom píšeš, páč to pomůže i ostatním rodičům, že to bejva všude😍
    Zuzana Mášová jo to jo a mně to taky hrozně moc pomáhá, ty lajky a ty reakce tady😉
    Katka Demuthová Zuzi, ja si taky ted uzila sve 😞 Od srpna marodim 😞 5 tydnu ve spitale, bez deti 😞 dospala jsem se tam a nabrala sily. Preji brzke uzdraveni!
    Zuzana Mášová děkuju😮 no to si ani nechci představovat, to musí být hrozný Kačí, přeji taky ať už jen hýříš zdravím!!! zrovna jsem nad tím přemýšlela, že je nespravedlivé vůči těm dětem, ale je to dobře, že aspoň já a muž se zatim držime...
    Jana Vozková Zuzko, Nara kašle prakticky bez přestání, nadá se to ničím zastavit, ať Nina zkouší co se dá. A to má zítra svůj první koncert se sborem. Tak až příště. Nejsi v tom sama. Ale bude líp.
    Jana Krapítko Zuzi moc držím palce, aby byli kluci v pohodě.Úplně při čtení tvého blogu jsem se vrátila skoro o 30 let zpátky.Mira pořád někde na vojenském cvičení, rodiče na pomoc 180 km daleko a já na všechno sama v Tachově 😠 občas to bylo k zešílení ale jak se ří...Zobrazit více
    Zuzana Mášová Milé moje, všem děkuji za takovou krásnou podporu, přišly mi nádherné reakce i na telefon, messengera a mail, otevřelo se trochu téma, které se moc nesdílí, děkuji, že jste mě podpořily a sdílely! Btw Bárny je lepší a pro jistotu jsem ho objednala ke známé známé na ORL, ať se na něj podívají. Všem ze srdce krásný svatomartinský víkend!
    Zdeňka Brzáková Drzim všechny pesticky,taky jsem to tak dřív měla a pak kolikrát byla i nepříjemná,padala na “pusu” a měla už megaponorku😃A když jsem měla možnost prožít něco hezkého,nezbyla už ani energie nebo jsem přímo usnula 🙂Držte se a ať je brzy lépe

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Vaše slova:)

Oblíbené příspěvky