pyžamo

Za okny pohádka, vedle mě voňavá horká čokoláda, když na to přijde, umím si to pěkně užít a za to jsem nesmírně ráda. Venku chumelí jak o závod, uspala jsem Bárnyho a zapomněla na dopolední hysterii, nevidim nepořádek kolem, poslouchám lidové písničky nazpívané Kuhnovým dětským sborem a vrací se mi vzpomínky na Štědrý den:) no nebyl super idylický, nebyl jak z reklamy, ale byl náš a nezapomenutelný.


Moje milovaná maminka mi rok co rok k Vánocům naděluje pyžamo, kupí se mi ve skříni, růžové, teplé modré s medvídky, většinou menší velikosti než moje oblíbené xxl modely...
Letos jsem byla svědkem, jak balíček s pyžamem (dostává ho každý z rodiny) rozbalila bratrova přítelkyně Lucka ,a hle, vcelku hezká noční košilka.

Když došlo na můj balíček, uzřela jsem růžové infantilní pyžámko s medvídkem. O 15 let mladší děvče dostalo víc sexy košilku než já, matka s dvěma dětmi, co už začala ve svém věku nosit krajku a miluju v oblékaní minimalismus. Když se mi večer medvídek těsně přivinul k hrudi a bylo na výsost jasné, že tohle opravdu není můj šálek čaje, manžel jen skromně poznamenal, že líp asi vypadá ta otrhaná košile...medvídek se přidal do komínku k ostatním a já bych tímhle jen chtěla říct, 

"maminko moje, i když budu nosit rudou rtěnku, podvazky a vysoké podpatky, stejně budu vždycky Tvoje holčička, žádný strach a příští rok prosím bez pyžámka."

Jdu si užít toho padajícího sněhu a všem přeji taky tak krásnou chumelenici!

Jona staví s babi sněhuláka

včerejší procházka byla ještě bez sněhu, zato pekelně mrazivá





poslední hodiny našeho stromečku





Komentáře

Oblíbené příspěvky