foto report z festivalu:)

tentokrát na Vysočině, darovali jsme dědovi lístky, no a přeci je nenecháme jet samotný, ještě by bez nás zabloudili:)


bylo trochu bláta:)

svezla jsem se v kočáře, v lese, pára stoupala vzhůru, ticho, zvuk kopyt a ržání:)


kafeterie.....bez výborné kávy a čokolády by to nešlo


Trampský širák pořádá Samson Lenk, mimo jiné autor moc pěkných písniček nejen pro vodáky, ale i pro děti. Aby areál nepraskal ve švech jen zelenými mužíky s navěšenými plecháčky a čutorami na opasku, tak pozval pány Mareše a Hezuckého, osobně tyhle pány neposlouchám, ale tam byli vcelku vtipní, bavilo mě sledovat zaryté trempy, jak dávají najevo svůj odpor ke zmíněnému duu hlasitým hvízdáním:).



děti byli skvělé, na pár dní jsem tudíž vynechala dětskou ranní jogu a opakování říkadel, jsme v začátcích, dost mě to baví, příspěvek se už píše:)








koncert Olympiků neměl chybu, fakt jim to šlape a pan Janda je prostě kabrňák



Touhle akcí zakončujeme co do festiválků velmi úspěšné léto, loňské léto bylo nejkrásnější, bylo hodně lásky, svatba, nádherná dovolená......těším se na příští léto, a protože bylo letos tak úspěšné, nechám ho v klidu jít, ať odpočívá, a pomalu se začnu zachumlávat do svetrů.....podzimní ohně a zorané pole, vůně hlíny a tlejícího listí:), mám tolik nápadů pro naše jogové a meditační centrum! počkejte, až se začne zhmotňovat.

Komentáře

Oblíbené příspěvky