Festival setkání

Napočítali jsme něco přes 60 lidí (bez dětí), kapely hrály skvěle, pro další sud piva se jelo v sedm večer, dětí hromada, počasí festivalové, všechno tak jak má být....



Velký úspěch mělo Safari Jamky, Petr vyvážel jednotlivé výpravy "árem" po okolí. "Tržnice" byla plná výborného jídla, od báců přes domácí špaldové sušenky, guláš, párky, čočkovou polévku, raw dorty, cheescaky, grilovanou vepřovou nohu, saláty....hafo všeho:) Večer přesun od pódia k ohni, zdá se mi to symbolické......

Baví mě ta rána......rozespalé oči, slunce a stíny, honem - ještě si říct, co se nestihlo, zhodnotit, sníst něco z toho co zbylo k snídani. Milý čajovník Marek udělal ještě výborné kávy a čaje k snídani, prostřeno v trávě......Přesun do domu, příjemnou jemnou dopolední atmosférou se dopovídalo až k obědu, zbytek guláše a pár párků, nevaří se. Loučení s poslední rodinou a na viděnou zas za rok:)

S manželem hodnotíme, že máme fakt radost, povedlo se to! Kapely na příští rok řeším už teď, ať to není zas na poslední chvíli.

Vzápětí přicházejí sousedé, máme "jamecký sněm", přijíždí majitel mlýna a povídáme o záměrech, plánech, činnostech, dojídá se opravdu poslední kus sladkého k odpolední kávě.

Mám tak hřejivý pocit, že jsem mohla zprostředkovat, aby lidé, kteří se mají rádi, mohli společně sdílet....a taky, že jsem všechny mohla vidět!





Komentáře

Oblíbené příspěvky