Takový srpnový víkend


V pátek jsme se jeli s babi a dědou rychle vykoupat do hvožďanské nádrže, je to moc prima místo, klidné, vedle hospůdka Vagon, žáby, skokánek..prostě léto na vesnici:)






V sobotu jsme se měli potit v indiánské potní chýši, nevyšlo to, holt rodinná logistika, přesto jsme vyrazili z naší jamky.


Den jsme strávili na moc příjemném místě, blízko Kovářova, v Zeměráji, už jsem se smířila, že s malými dětmi budu prostě taková místa navštěvovat a tohle tedy mile překvapilo, plno zábavy, motorické, logické, všelijaké, v hospůdce v nabídce bezmasá svíčková s kopřivovým knedlíkem, málo lidu (díky počasí). Načerpali jsme inspiraci na dětské hry venku..z proutí, kulatin, lan...






 
Taky jsme diskutovali o stodole, architekt Honza by měl poslat plány, těším se jak malá holka.

Bárny už delší dobu péruje na čtyřech, dnes se začal hýbat na čtyřech i z místa, maličko, ale je to úžasný pokrok, je to bobek:)


Celou neděli milovaný a nejšikovnější muž připravuje vrchní koupelnu a wc pro sádrokartonáře, vybíráme vanu, chtěla bych ji na nožičkách...a abychom byli aspoň trochu spolu, otevřeme dveře:)


Jona mi pomohl obrat nasušený měsíček.


K obědu byly těstoviny s omáčkou z červené čočky, grilovaná cuketa, čerpala jsem z https://kucharkazesvatojanu.blogspot.cz/, doplnila jsem kapií plněnou avokádem a domácími rajčaty.


Učím se s instagramem, přiznám se, že je to docela boj, to jsem jako fakt už jiná generace???

Sousedka Milenka mi donesla fazolky, hurá, nikdy není dost domácích výpěstků!

Komentáře

Oblíbené příspěvky